Hoe beheer ik al mijn Social Media kanalen
Behalve via een website en/of webshop bereiken de meeste ondernemers hun klanten via Sociale Media. Zeker als je meer dan één social media kanaal inzet moet je een eigen aanpak bedenken en ben je extra tijd kwijt om al deze kanalen te beheren. Zaak dus om je kostbare beschikbare tijd optimaal in te zetten. Belangrijk is ook dat je website en/of webshop en je Sociale Media kanalen laat samenwerken om je uiteindelijke doel, meer bezoekers en meerklanten, te bereiken.
Lees meer
Bedrijfspagina op Facebook, de do's en don'ts
Uit het Nationaal Social Media Onderzoek 2014 blijkt dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, Facebook nog steeds groeit in Nederland. Er zijn 8,9 miljoen Nederlanders van 15 jaar en ouder maken er gebruik van. Grote kans dat jou (toekomstige) klant gebruik maakt van Facebook. Maar hoe werkt dat nu precies? En hoe kunt u uw bedrijf ermee promoten? Dat leer je tijdens deze cursus.
Lees meer
Zakelijk twitteren of is het maar gekwetter?
Twitter krijgt er wereldwijd elke maand miljoenen gebruikers bij en blijft maar doorgroeien ook in Nederland. Naar verwachting 3.5 miljoen gebruikers in 2014. Een toch twijfelen nog steeds ondernemers of ze twitter moeten inzetten in hun Social Media marketing. Onbekend maakt onbemind en toch beidt twitter vele mogelijkheden. In deze Twitter workshop biedt ik je in één dagdeel een goed beeld van mogelijkheden en toepassingen. Hoe combineer je personal- en corporate branding, zoek je nieuws, reageer je snel op ontwikkelingen, maak je direct contact met je klanten en wat deel je wel en juist niet op je twitterpagina.
Lees meer