logo

Bedrijfspagina op Facebook, de do's en don'ts

Uit het Nationaal Social Media Onderzoek 2014 blijkt dat, in tegenstelling tot eerdere berichten, Facebook nog steeds groeit in Nederland. Er zijn 8,9 miljoen Nederlanders van 15 jaar en ouder maken er gebruik van. Grote kans dat jou (toekomstige) klant gebruik maakt van Facebook. Maar hoe werkt dat nu precies? En hoe kunt u uw bedrijf ermee promoten? Dat leer je tijdens deze cursus.

Tijdens de cursus ‘Bedrijfspagina op Facebook, de do's en don'ts’ leer je hoe je een bedrijfspagina Facebook zakelijk succesvol kan in zetten. De cursus is zeer praktijkgericht zodat je gelijk aan de slag kan. Er is veel tijd ingebouwd om vragen te stellen en ervaringen met elkaar te delen.

Hoe ziet de workshop eruit:

  • Bedrijfspagina maken passend bij jouw bedrijf
  • Wat ga ik erop zetten, hoe vaak en wanneer
  • Hoe maak ik goed gebruik van het administratiepanel
  • Hoe krijg ik meer likes
  • Koppeling met andere social media
  • Adverteren
  • En wat er verder nog allemaal mogelijk

Resultaat na de workshop:

  • Je hebt een bedrijfspagina aangemaakt/ huidige pagina aangevuld en geoptimaliseerd
  • Facebook ingesteld zodat het voor jou werkt
  • Je weet welke informatie interessant is, wat je erop moet zetten, hoe je het inplant
  • Leert hoe je meer volgers kan krijgen
  • Heb een strategie bepaald, passend bij jouw onderneming om meer uit Facebook te halen
  • Je weet wat de do's en don'ts zijn op Facebook

Voor wie is de workshop bedoeld
Deze workshop is in het bijzonder geschikt voor MKB-bedrijven, ondernemers, communicatiemedewerkers

Vervolg

Het volgen van de workshops: Hoe beheer ik al mijn social media kanalen en/of Zakelijk twitteren of is het maar gekwetter? Of Online advies op maat advies voor je bedrijf.

facebookwintaanterrein2014

bron: www.newcom.nl

Concepts of Communications | Distelstraat 61 | 6542 LP NIJMEGEN | tel. 024 - 3730351
Website by ©Concepts of Communications & Miracle Solutions