Hoe beheer ik al mijn Social Media kanalen
Behalve via een website en/of webshop bereiken de meeste ondernemers hun klanten via Sociale Media. Zeker als je meer dan één social media kanaal inzet moet je een eigen aanpak bedenken en ben je extra tijd kwijt om al deze kanalen te beheren. Zaak dus om je kostbare beschikbare tijd optimaal in te zetten. Belangrijk is ook dat je website en/of webshop en je Sociale Media kanalen laat samenwerken om je uiteindelijke doel, meer bezoekers en meerklanten, te bereiken.
Verbind social media met je website
Doordat je informatie op Social Media koppelt met de inhoud van de eigen website/webshop, vergroot je kans om je (toekomstige) klant te vinden op internet.
Tijdens deze workshop
- Ga jij je doelstellingen bepalen: wie wil je bereiken en wil je in contact komen met je (toekomstige) klant;
- Krijg je inzicht welke Social Media kanalen er zijn en wie ze gebruikt (LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Printerest, Instragram, You Tube, Vine etc.);
- Leer je te bepalen wat je wil communiceren en via welke social media kanalen;
- Geef ik tips om onderwerpen te bedenken, foto’s links etc.;
- Leer je hoe je gebruik kan maken van handige programma’s als Hootsuite en tweetdeck.
Resultaat na de workshop
Besparing van heel veel tijd en een effectieve inzet van de verschillende social media kanalen in combinatie met jouw website/webshop.
Voor wie is deze workshop bedoeld
Deze workshop is in het bijzonder geschikt voor MKB-bedrijven, ondernemers, communicatiemedewerkers.
Vervolg
Het volgen van de workshops: Bedrijfspagina op Facebook, de do's en don'ts en/of Zakelijk twitteren of is het maar gekwetter?